Завдання




Завдання 1. Як Ви важаєте, що означає бути медіаграмотним педагогом?
Вашу відповідь запишіть у спільному google документі.

Завдання 2.  Ознайомтесь з визначеннями понятть «медіаграмотність» та її принципами, поняттями «медіакомпетентність», «медіакультура». Запишіть визначення та принципи медіаграмотності на електронній дошці padlet   та  linoit

Завдання 3. Ознайомитись з визначеннями понять «медіаосвіта» та з історією розвитку медіаосвіти у світі та України. Запишіть теорії медіосвіти у зошит. 

Завдання 4. Створити спільний блог групи, де кожен створює окрему сторінку та презентує себе за таким шаблоном: 
заголовок допису - сторінка Прізвище І.П.;
на сторінці - 
Фото; 
Прізвище Ім'я По-батькові; 
вчитель дисциплін(и); 
школа, місто.
Блог з теми:"Назва теми, що ви обрали у завдані 5"

Завдання 5. Оберіть Тему зі списку на вкладці Теми статей блогу «Медіаграмотність учасників освітнього процесу». Запишіть її на свою сторінку спільного блогу.

Завдання 6. Створити свій блог з назвою ТемаВ спільному блозі на власної сторінці зробіть гіперпосилання на власний блог, використовуючи тему, що записана.

Завдання 7.  На власному блозі створить сторінки Презентації, Відео, Відеоряд. Розташуйте текст з теми на Головної сторінці, презентацію та відео за обраною темою на відповідних сторінках.

Завдання 8.  Ознайомитись з визначенням та характеристиками мас-медіа (ЗМІ) на сторінці Мас-медіа (ЗМІ) блогу.

Завдання 10.  Які ви тепер знаєте види медіа? Відповіді запишіть у спільному документі  . Створити кросворд зі слів, що позначають види медіа.


Завдання 11. Ознайомитись з визначеннями "фейк", "пропаганда", "цензура" та "маніпуляція", "реклама", "джинса". Як захистити себе від маніпуляцій?

Завдання 12. Ознайомитись з визначенням та процедурами критичного мислення. Стадії та етапи розвитку критичного мислення.

Завдання 13. Ознайомитись з новітніми небезпеками ЗМІ на сторінці Небезпека ЗМІ блогу. Та запишіть правила безпечної поведінки в Internet, переглянувши відео на сторінці Безпека Internet блогу.

Завдання 14. Зареєструйтесь у соціальної мережі Facebook (якщо ви там не зареєстровані) та додайте себе до групи "Освітні можливості сучасних медіа". Знайдіть в Internet повідомлення зі своєї теми та опублікуйте у групі.

Завдання 15. Зробіть підборку фото (картинок) та аудіо файлу(ів) для створення відеоряду. Створити відеоряд за допомогою програми animoto.com (або іншої). Відео, що створено розташуйте на окремої сторінці власного блогу.


Завдання 16. Круглий стіл. Обговорення актуальних питань з медіаграмотності та медіаосвіти. Пройдіть опитування.

Завдання 17. Здійсніть рефлексію власної діяльності на курсі на вкладці Рефлексія блогу «Медіаграмотність учасників освітнього процесу». Виберіть власну групу та перейдіть за посиланням на віртуальну дошку.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Всеукраїнський експеримент з медіаосвіти

Міністерство освіти та науки  в 2017 р.   затвердило всеукраїнський експеримент із медіаосвіти на 2017–2022 роки, який має назву ...