Завдання 1. Як Ви важаєте, що означає бути медіаграмотним педагогом?
Вашу відповідь запишіть у спільному google документі.
Завдання 2. Ознайомтесь з визначеннями понятть «медіаграмотність» та її принципами, поняттями «медіакомпетентність», «медіакультура». Запишіть визначення та принципи медіаграмотності на електронній дошці padlet та linoit
Завдання 3. Ознайомитись з визначеннями понять «медіаосвіта» та з історією розвитку медіаосвіти у світі та України. Запишіть теорії медіосвіти у зошит.
Завдання 4. Створити спільний блог групи, де кожен створює окрему сторінку та презентує себе за таким шаблоном:
заголовок допису - сторінка Прізвище І.П.;
на сторінці -
Фото;
Прізвище Ім'я По-батькові;
вчитель дисциплін(и);
школа, місто.
Блог з теми:"Назва теми, що ви обрали у завдані 5"
Завдання 6. Створити свій блог з назвою Тема. В спільному блозі на власної сторінці зробіть гіперпосилання на власний блог, використовуючи тему, що записана.
Завдання 7. На власному блозі створить сторінки Презентації, Відео, Відеоряд. Розташуйте текст з теми на Головної сторінці, презентацію та відео за обраною темою на відповідних сторінках.
Завдання 8. Ознайомитись з визначенням та характеристиками мас-медіа (ЗМІ) на сторінці Мас-медіа (ЗМІ) блогу.
Завдання 10. Які ви тепер знаєте види медіа? Відповіді запишіть у спільному документі . Створити кросворд зі слів, що позначають види медіа.
Wiki-стаття посилання дл 6 групи Суми ОІППО
Завдання 12. Ознайомитись з визначенням та процедурами критичного мислення. Стадії та етапи розвитку критичного мислення.
Завдання 13. Ознайомитись з новітніми небезпеками ЗМІ на сторінці Небезпека ЗМІ блогу. Та запишіть правила безпечної поведінки в Internet, переглянувши відео на сторінці Безпека Internet блогу.
Завдання 15. Зробіть підборку фото (картинок) та аудіо файлу(ів) для створення відеоряду. Створити відеоряд за допомогою програми animoto.com (або іншої). Відео, що створено розташуйте на окремої сторінці власного блогу.
Завдання 16. Круглий стіл. Обговорення актуальних питань з медіаграмотності та медіаосвіти. Пройдіть опитування.
Завдання 17. Здійсніть рефлексію власної діяльності на курсі на вкладці Рефлексія блогу «Медіаграмотність учасників освітнього процесу». Виберіть власну групу та перейдіть за посиланням на віртуальну дошку.
Немає коментарів:
Дописати коментар